joi, 8 ianuarie 2015

De astăzi ne vedem şi pe Catchy.ro. "Generaţia celor… care (sau) pe care?!" - primul meu text.



"Avem timp pentru toate.
Să dormim, să alergăm în dreapta şi-n stânga,
să regretăm c-am greşit şi să greşim din nou,
sa-i judecam pe alţii şi să ne absolvim pe noi înşine,
avem timp să citim şi să scriem,
să corectăm ce-am scris, să regretăm ce-am scris,
avem timp să facem proiecte şi să nu le respectăm,
avem timp să ne facem iluzii şi să răscolim prin cenuşa lor mai tarziu." 

Avem timp... şi recunoaştem! Suntem generaţia celor care:

  • Ne dăm tag peste tot pe unde ieşim în oras. Sâmbătă seară poţi sta liniştit în faţa calculatorului şi ştii exact ce face tot oraşul.
  • Am face un credit cu buletinul pentru încă o viaţă în Candy Crush.
  • Ai nostri copii folosesc mai des tableta decât biberonul.  
  • Mergem weekend de weekend la mall şi/sau în club, iar în pădure dacă ajungem cautăm cadourile sub brad.
Şi pentru că începând de astăzi ne vedem şi pe Catchy.ro, aici v-am făcut doar puţină poftă. Textul complet îl găsiţi AICI.