duminică, 24 august 2014

Starea meteo... la tine-n suflet.


"Sub fruntea mea se face noapte
În ochii tăi se face zi
Şi refuzăm să mai cunoaştem
Ce stele ne-ar putea păzi

E frumos, e prea frumos la tine-n suflet
E târziu, e prea târziu la mine-n gând
Împartaşim, împartaşim aceeaşi soartă
Dar nu se ştie, nu se ştie, până când..."

Nimic nu pare mai frumos decât ceea ce descopăr. Un suflet plin, un suflet mare, un suflet prea frumos! Şi nu contează că uneori mai şi plouă, iar dacă plouă cu soare nu trebuie să te fereşti decât de mană. Altfel ploaia nu face decât bine: curătă, irigă sau împrospătează. Atâta timp cât sufletul este ferit de grindină sau de îngheţ, totul e perfect. Şi chiar dacă îngheaţă puţin, ştiu eu cel puţin un suflet cald care îi poate sări în ajutor. PS: în caz de inundaţii am pregătit un dig mare şi rezistent.

Bucură-te de tot! Se anuntă averse scurte, cer puţin înnorat în zilele care urmează, însă o vreme numai bună pentru a culege recolta de toamnă. Vântul va adia uşor sau chiar va alina încet, dar sigur. Se preconizeză o toamnă lungă şi frumoasă. Ceaţa va continua să ne ofere scurte batăi de cap, însă doar dimineaţa, pentru ca mai apoi să ne putem bucura de soare. Majoritatea nopţilor vor fi senine, dar puţin friguroase. Este recomandat să ai în preajmă suflete născute în acest anotimp tocmai pentru a vă putea încălzi, în caz de nevoie. :) Cu acest fapt ne-au informat astrele. 

"Avea un suflet
atât de frumos, încât,
m-am îndrăgostit de el
înainte să mă
îndrăgostesc de ea" Suflet - Marius Tucă

Avea şi are!