miercuri, 9 iulie 2014

Lucruri mici...


Text scurt.

Iubesc lucrurile mici, îmi doresc lucruri mici, bucurii scurte şi dese, porţii mici şi dese. Altfel s-ar putea să mă satur şi nu vreau să risc asta.

Vreau să zâmbesc din suflet, vreau să admir cu drag, vreau să iubesc clipă de clipă, să ajut cu inima deschisă, să împărtăsesc mai tot şi să învăţ pas cu pas. Vreau să mă bucur de momentele scurte de singurătate şi să le exploatez pe cele petrecute în compania celor dragi, ba mai mult decât atât ştiu că am dreptul să fiu supărat, însă nu şi răutacios. Iar uneori sunt un răutacios mai mic, dar mic. Nu vreau mare, doar la Mare. :)

Chiar şi lucrurile, în sine ar trebui să fie mici: pantaloni scurti, şosete scurte, fuste scurte, shoturi de tequila, maşină mică, casă mică, excursii scurte.

Nu şi nu vreau o iubire, o dragoste mare... tot una MICĂ vreau, dar trainică. Îmi doresc sărutări scurte, apăsate şi dese, îmbrăţişări mici şi calde, "fluturi" mici şi coloraţi, tandreţuri scurte şi rafinate, disensiuni puţine şi împăcări rapide...

"Dacă viaţa e o călătorie scurtă, trebuie să încercăm să o facem la clasa I" -  Radu Beligan.

Şi un sfat mic: iubiţi-vă un pic.