sâmbătă, 19 iulie 2014

Minunea care va ţine stelele la locul lor...


De mic mi-am dorit o soră, un frate, o persoană cu care să mă joc, cineva alături de care să cresc, pe care să o protejez, să o ajut, să creăm împreună, să construim împreună. N-am avut norocul ăsta, deşi cunosc multe persoane care mi-ar spune: e mai bine aşa, tu ai tot. Nu, nu ai tot, pentru că acest gol eu am căutat, tot timpul, să îl umplu altfel, am avut prieteni imaginari şi am avut mulţi prieteni buni pe care i-am considerat fraţi, îmi place să cred că aşa sunt şi acum.
La fel de mult îmi place să cred că sunt o persoană cu suflet mare şi ăsta este unul dintre motivele pentru care iau foarte multe lucruri personal. Da, sunt singur la părinţi, dar nu pot fi egoist. Se mai întâmplă, însă mă corectez. Aş împărtăşi orice, aş împărţi orice... Iar când o fac, o fac cu drag, din suflet şi cu emoţie.

Ce vreau să vă spun? Să dăm o mână de ajutor oricând, să nu ezităm în a oferi sau a împărtăşi. Voi cei ce aveţi fraţi sau surori să-i iubiţi şi să le fiţi alături indiferent de situaţie, iar noi ceilalţi să învăţam de la voi şi să ne facem fraţi printre prieteni.

Acum însă, am fraţi printre prieteni, mai mari, mai mici, dar am şi terminat de ceva timp cu joaca. E momentul pentru o nouă etapă, e momentul pentru acea "minune care va ţine stelele la locul lor..." Se spune că noi bărbaţii avem nevoie de ajutor pentru a face alegerea corectă, dar atunci când suntem dispuşi să acceptăm acest ajutor, e mai mult decât clar că am terminat cu joaca. Aceasta este clipa în care ne dorim o soră pe post prietenă, o prietenă pe post de iubită, iar într-un final o iubită pe post mamă. Ne dorim să fie UNA şi aceeaşi, ne dorim constanţă şi realizăm că: "fericirea nu înseamnă să ai ceea ce doreşti, ci să doreşti ceea ce ai."