luni, 7 iulie 2014

De azi scriu...

De astăzi, 7 iulie 2014, de luni... scriu!

Sunt inginerul care s-a exprimat, tot timpul mai bine în scris. N-am un răspuns pentru asta, însă scrisul eliberează şi relaxează, scrisul mă ajută. Acesta este motivul pentru care am să scriu tot mai des şi am să o fac şi public.

Dacă experienţele, trăirile sau gândurile mele aşternute pe această pagină, aduc un zâmbet pe chipul tău, dacă toate acestea îţi dau de gândit sau dacă te vei regâsi într-o mai mică sau mai mare măsură atunci scopul meu este atins.

Eu unul, mă regăsesc adesea în ceea ce spunea Octavian Paler. Iată! Puzzleul următor de citate e (şi) pentru voi...

Am învăţat că scrisul ca şi vorbitul poate linişti durerile sufleteşti.

Să ai curaj să rişti pentru adevărul din inima ta, dar să nu te minţi când îl asculţi.

Cine se caută pe sine, găseşte lumea, cine caută lumea, se găseşte pe sine.

Însă, mă opresc aici: Nu există, poate, ceva mai trist decât un om care vrea să fie vesel cu orice preţ.

Să zâmbiti, cu motiv! Asta vă doresc. S-ar putea să fie mult ceea ce vă propun, însă haideţi să dansăm prin momentele de suferinţă, să dansăm în ploaie, să învăţăm paşi noi, să ne lăsăm conduşi dacă e cazul, să avem încredere în ceea ce ne rezervă viitorul, să construim frumos şi împreună.