miercuri, 23 iulie 2014

Codul PIN al împlinirii...


Pe 6 mai, când postam imaginea de mai sus, îl învăţam pe "z", de la zâmbet. Între timp mi-am facut blog şi culmea: pare a fi citit. Vă daţi seama cât sunt de fericit?! De ce? E clar! Dacă reuşesc să scriu înseamnă că ştiu şi să citesc. Îmi mai rămâne doar să citesc (constant) ceea ce îmi face plăcere. Nu de alta, dar unele "cărţi" pot fi plictisitoare. :)

De la un simplu zâmbet până la fericire e doar un pas, prin urmare vă recomand în primul rând să zâmbiţi. Nu trebuie să căutăm prea mult un motiv pentru a o face. Clipă de clipă avem motive pentru a zâmbi larg şi din suflet, iar din bucuria noastră se pot hrăni toţi cei apropiaţi nouă. Şi atunci ce poate fi mai frumos?!

Pentru a fi cu adevărat împliniţi trebuie să fim în primul rând fericiţi! Există o ordine: zâmbetul, bucuria, fericirea şi abia mai apoi împlinirea. Putem avea bucurii de etapă fară a fi pe deplin împliniţi, însă doar aşa, acumulând, vom ajunge, într-un final, la ceea ce ne dorim de fapt.

Dar până la toate acestea trebuie să ştim că avem dreptul să fim supăraţi sau trişti, avem voie şi chiar e recomandat să ne bucurăm de clipele de singuratate. O prietenă îmi spunea: "dacă tu nu suporţi mometele petrecute cu tine, de ce ar face-o altcineva?" Prin urmare, eu cred că trebuie sau chiar e obligatoriu să învătăm non-stop, să acumulăm, să lucrăm la noi şi cu noi. Muncim adeseori la trupul nostru, dar trebuie să muncim şi la sufletul nostru. 

Trebuie să ştim că fiecare moment are rolul lui, noi nu trebuie decât să îl descifrăm corect. Din clipa în care avem codul suntem pregătiţi, pregătiţi pentru mai departe, pentru alte şi alte etape. Există şi posibilitatea ca acest cod să fie în altă parte, poate nu în întregime, dar măcar o parte, atunci trebuie să ne înzestrăm cu răbdare şi bună-vointă, să lasăm orgoliul de-o parte. Pe parcurs s-ar putea să trebuiască să mai schimbăm codul (asta pentru securitate), dar din moment ce l-am obţinut o dată mai apoi e mult mai uşor să îl modificăm. Cu condiţia să nu îl uităm. 

Spor la descifrat! Râdeţi de erori şi eliminaţi-le!